vineri, 18 mai 2012

Bancuri - Glume


     Bancuri tari - Bancuri noi - Glume



  • - Te felicit, draga mea, îi spune soţul văzînd cum consoarta pune telefonul în furcă. E cea mai scurtă convorbire telefonică cu o prietenă de-a ta, de cînd ne-am căsătorit. Un adevărat record: numai opt minute!
       - Lasă ironiile! N-a fost nici o prietenă. Era o necunoscută, pur şi simplu femeia greşise numărul.


  • Un baiat si o fata petrec impreuna o noapte fierbinte de dragoste. La un moment dat, cand stateau intinsi pe pat unul langa celalalt, fata isi spune:
         - Doamne-ajuta, in sfarsit am reusit! Nu mai sunt virgina!
          Baiatul, auzind asta, o intreaba:
          - Vrei sa spui ca eu am fost primul?
          - Pai... vroiam sa astept pana cand gaseam un barbat pe care sa-l iubesc cu adevarat...
          - Sa inteleg ca ma iubesti? ii raspunde baiatul, uimit.
          - Oh, nu... Doamne-fereste... spune fata. Doar m-am plictisit de atata asteptat!



  • Doua maicute mergeau cu masina, cand deodata apare pe parbriz un vampir, foarte mare si urat. Maicuta din dreapta, ii zice la cea care conducea: - Da-i cu aghiazma!Da ea cu aghiazma de la stergatoare dar nimic... Vampirul ramane acolo. - Da-i cu tamaie! Da maica cu tamaie dar tot la fel... vampirul nici nu se clinteste...Disperata ca nu scapa de vampir, ii zice cea din dreapta: - Incearca cu crucea!!!Scoate maica capul pe geam si... : - Fu.tu-ti crucea matii da-te jos"  


  • Un om se duce la Vatican si cere o audienta la papa. Toti mitropolitii si calugarii ce serveau papei s-au opus, cerindu-i omului sa le spuna lor ce are sa-i transmita. Omul a insistat totusi, spunindu-le ca trebuie neaparat sa-l vada personal pe papa.
       In sfirsit, i s-a acordat audienta, a intrat la papa, s-au inchis usile, dar cei de-afara au ramas  ascultind la usa, curiosi.
         Peste putin, il aud pe vizitator: "500 000 de dolari". Papa: - Nu pot, imi pare rau...
         Omul: 1 milion de dolari.
         Papa: imi pare rau, nu pot accepta.
         2 milioane de dolari...
         Papa: imi pare rau domnul meu, dar nu pot accepta...
         Iese omul val-virtej din cabinet, si intra preotii vaticanului:
        Parinte, am auzit ce oferta ti-a facut omul, inaltimea ta stie ce nevoi are biserica, de ce n-ai         acceptat?
        La care papa le raspunde:
        - Voi ati accepta ca dupa fiecare rugaciune, in loc de AMIN, sa spuneti COCA-COLA??? 


  •  Bulă, în prima zi de armată. Un plutonier trece prin faţa rândului de soldaţi şi întreabă:
          −  Ce-ai fost în viaţa civilă?
          Unul brutar, altul măcelar, altul electrician, fiecare după pregătire.
          Ajunge ofiţerul la Bulă:
         −  Ce-ai fost în viaţa civilă?
         −  Am fost fericit, să trăiţi

  • Doi politisti angajeaza un poet sa le compuna o poezie pentru un concurs.
        Se intalnesc dupa cateva zile si poezia suna cam asa:
       "Primavara a venit,
        Florile au inflorit,
        Pe pasune
        Stau doi boi".
      Politistii se gandesc ca cei doi boi ar putea sa duca cu gandul la ei doi si ii cer poetului sa               gaseasca o alta poezie.
       Dupa alte cateva zile se intalnesc si poetul le spune poezia:
      "Primavara a venit,
       Florile au inflorit,
       Pe pasune
       Stau doi boi,
       In afara de noi doi".....  



  • Doi naufragiati intr-o barca in mijlocul oceanului. Dupa cateva zile, gasesc plutind lampa lui Aladin. Iese duhul si zice: - Ba, baieti, io nu mai am putere decat pentru o dorinta... Unul din naufragiati, insetat, zice: - Transforma oceanul in bere rece? Duhul se conformeaza. Celalalt naufragiat zice: - Boule! Acum trebuie sa ne pisam in barca!!!

  •  Un om de afaceri intra intr-un pub, se aseaza pe un scaun la bar si comanda un martini dublu. Dupa ce isi termina bautura, arunca o privire inauntrul buzunarului de la piept, apoi ii spune barmanului sa ii pregateasca un alt martini. Dupa ce isi termina si cel de-al doilea rand de bautura, acesta se uita iar in buzunarul de la piept, si iar comanda un rand. Barmanul ii spune: „Iti voi aduce bautura sa iti ajunga toata noaptea dar spune-mi de ce te tot uiti inauntrul buzunarului de la piept inainte sa comanzi un alt rand.”
    Clientul ii rapunde: ”Ma uit la poza lu nevasta-mea. Cand incepe sa arate bine, stiu ca este timpul sa ma duc acasa.


  •  O bruneta conduce o decapotabila pe autostrada, insotita de o blonda. Stiind ca are viteza mare, bruneta o intreaba pe blonda daca nu cumva este vreo masina de politie in spatele lor. Blona se uita pe geam si zareste un echipaj, dupa care ii spune brunetei. ” Si are girofarurile ponite?”, intreaba bruneta. La care blonda raspunde: Da..Nu…Da…NU…Da…Nu”.



Mai multe Bancuri si farse aici -> Farse si Glume