vineri, 31 ianuarie 2014

Haioase - Stiati ca...


Stiati ca...


- Cea mai fericita femeie din Romania este Oana Lis. La ea vine moshul in fiecare seara.
- Burta mare nu e de la bere, e pentru bere.
- Daca vrei sa ingenunchezi un barbat, dezbraca-te si stai in patru labe.
- Dumnezeu ne-a creat pe noi toti diferiti, dar cand a ajuns la chinezi, s-a plictisit.
- Culmea adolescentului rebel: sa locuiesti singur si sa fugi de acasa!
- De ce zilele cand faci curat, speli si gatesti se numesc libere?
- Control fiscal in piata de flori din Rahova. Douazeci de tiganci au fost deflorate.
- Nu faceti aceeasi prostie de doua ori, sunt atat de multe prostii noi de facut!
- Pentru a nu parea disponibila de la prima intalnire, Maria a mancat banana cu lingura.
- Nevasta-mea m-a incurajat sa-mi caut o chestie pentru marirea penisului. Am gasit-o, am probat-o si rezultatul e rapid si fantastic. In plus, arata bine, are 19 ani si o cheama Liliana.
- De Halloween, Oana Zavoranu si Monica Tatoiu doar se demachiaza.
- Sa te duci in club cu prietena e ca si cum te-ai duce in padure cu un copac.
- Anunt: Gasesc punctul G. Gratis!
- Noapte. Ora trei. Brusc, vecinul a inceput sa bata cu pumnul in usa mea. M-am speriat atat de tare incat am scapat bormasina din maini!
- Pentru verticalitatea dumneavoastra evitati excesul de sare, lamaie si tequila.
- Cand te certi cu un prost, asigura-te ca nu face si el acelasi lucru
- A merge la McDonald’s pentru o salata este ca si cum ai merge la prostituate pentru o imbratisare.